Polityka zwrotów

Polityka zwrotów

Opcja zwrotu jest ważna przez 14 dni. Jeśli od zakupu minęło więcej niż 14 dni, nie możemy zaoferować wymiany ani zwrotu pieniędzy.

Do zwrotu kwalifikują się wyłącznie nieużywane przedmioty, które są w takim samym stanie, w jakim zostały otrzymane. Przedmiot musi być również zwrócony w oryginalnym opakowaniu.

Przedmioty, których nie można zwrócić:

* Kupony podarunkowe
* Kulki żelowe, których opakowanie zostało już otwarte

Aby przetworzyć zwrot, potrzebujemy paragonu lub dowodu zakupu. Nie odsyłaj zakupionego produktu do producenta!

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconych produktów wyślemy potwierdzenie odbioru pocztą elektroniczną. Poinformujemy Cię również o zatwierdzeniu lub odrzuceniu zwrotu. Jeśli zatwierdzimy zwrot, zostanie on przetworzony i automatycznie rozliczony za pośrednictwem karty kredytowej lub pierwotnej metody płatności w ciągu określonej liczby dni.

Opóźnione lub brakujące zwroty (jeśli dotyczy)

Jeśli nie otrzymałeś jeszcze zwrotu, sprawdź najpierw swoje konto bankowe. W razie potrzeby skontaktuj się z wystawcą karty kredytowej. Pojawienie się zwrotu może chwilę potrwać. Jeśli to nie jest problemem, skontaktuj się z bankiem. Przetworzenie zwrotu często wymaga czasu. Zrobiłeś to, ale nadal nie otrzymałeś zwrotu pieniędzy? Jeśli tak, prosimy o kontakt pod adresem [email protected].

Produkty przecenione (jeśli dotyczy)

Nie można dokonać zwrotu pieniędzy za produkty, które zostały przecenione.

Wymiana (jeśli dotyczy)

Wymieniamy tylko wadliwe lub uszkodzone produkty. Jeśli chcesz wymienić przedmiot na taki sam, wyślij wiadomość e-mail na adres [email protected].

Prezenty

Jeśli jest to przedmiot zakupiony specjalnie na prezent i wysłany bezpośrednio do Ciebie, otrzymasz kredyt w wysokości wartości zwróconego przedmiotu. Wyślemy ci bon upominkowy, gdy tylko otrzymamy zwrócony przedmiot.

Jeśli przedmiot nie został oznaczony jako prezent w momencie zakupu lub osoba obdarowana najpierw sama otrzymała przedmiot, a dopiero potem przekazała go użytkownikowi, zwrócimy pieniądze osobie, która go podarowała, a tym samym zostanie ona powiadomiona o zwrocie.

Koszty wysyłki

Koszty wysyłki związane ze zwrotem towaru ponosi klient. Poniesione koszty wysyłki nie zostaną przez nas zwrócone. W przypadku otrzymania zwrotu kosztów, koszty wysyłki zostaną odliczone od kwoty zwrotu.

Czas oczekiwania na przesyłkę zastępczą zależy od miejsca, w którym się znajdujesz.

Jeśli wysyłasz do nas przedmiot o wartości przekraczającej 200 zł, rozważ usługę wysyłki z opcją śledzenia lub ubezpieczeniem. Nie gwarantujemy, że otrzymamy zwrócony przedmiot.